عضو شورای شهر مشهد گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز و شرایط اقتصادی، ناچار به افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی در مشهد بودیم.

 عضو شورای شهر: ناچار به افزایش نرخ شدیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی بهاروند اظهار داشت: با توجه به مخالفت اعضای شورای شهر با پیشنهاد شهرداری مبنی افزایش ۲۵۰ تومانی بهای خدمات اتوبوسرانی در سال ۹۸، شرایط اقتصادی مردم را درک می‌کنیم اما با توجه به تورم و نرخ ارز ناچار شدیم این بها را ۱۵۰ تومان افزایش دهیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به مخالفت اعضا مبنی بر افزایش ۲۵۰ تومانی بلیت اتوبوس در مشهد گفت: علاوه‌ بر این، در سال گذشته با توجه به افزایش نرخ ارز، لوازم یدکی اتوبوس و مینی‌بوس با جهش بی‌سابقه‌ای روبرو شد به نحوی که برخی از آنها تا ۴۰۰ درصد افزایش قیمت داشتند.

بهاروند خاطرنشان کرد: در همین راستا، شهرداری در اواخر سال گذشته لایحه پیشنهادی افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی و قطارشهری را به شورای شهر ارائه کرد.  شهرداری مشهد پیشنهاد افزایش ۲۵۰ تومانی بهای خدمات اتوبوسرانی در سال ۹۸ را به شورای شهر ارائه کرده بود، اعضای شورا با توجه به شرایط دشوار اقتصادی حاکم، با افزایش ۱۵۰ تومان موافقت کردند تا فشاری به شهروندان وارد نشود.

وی بیان کرد: قیمت تمام شده برای هر سفر با اتوبوس، حدود ۲۵۰۰ تومان است که شهروندان مشهدی ۲۵ تا ۳۰ درصد این مبلغ را پرداخت می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.